ISO 9001:2015 (ხარისხის მართვის სისტემები (QMS)) - ეს არის გლობალური სტანდარტი ხარისხის მართვის სისტემებისთვის (QMS), რომელიც უზრუნველყოფს ჩარჩოს ორგანიზაციებისთვის, რათა ისინი მუდმივად მიაწოდონ მაღალი ხარისხის პროდუქტები და მომსახურებები. როგორც ყველაზე ფართოდ მიღებული QMS სტანდარტი, ISO 9001-მა უკვე დანერგა 1 მილიონზე მეტ ორგანიზაციაში 178 ქვეყანაში, რაც ადასტურებს მის ეფექტურობას მუდმივი გაუმჯობესებისა და მომხმარებელთა კმაყოფილების ზრდის გზაზე. ISO 9001:2015 სერტიფიცირების მიღება ნიშნავს, რომ თქვენი ორგანიზაცია ხარისხისა და სრულყოფილებისკენ მიისწრაფვის, რაც ზრდის მის სანდოობას ბაზარზე.
ISO 14001 (გარემოს მართვის სისტემები (EMS)) - ეს არის საერთაშორისო დონეზე აღიარებული სტანდარტი გარემოს მართვის სისტემებისთვის (EMS). ამ სტანდარტის დანერგვით, ორგანიზაციებს შეუძლიათ სისტემურად მართონ თავიანთი ეკოლოგიური პასუხისმგებლობები, მინიმუმამდე დაიყვანონ თავიანთი გარემოსდაცვითი ზემოქმედება და შეესაბამებოდნენ შესაბამის კანონებსა და რეგულაციებს. ISO 14001 უზრუნველყოფს ორგანიზაციებს ჩარჩოს, რომლის საშუალებითაც ისინი შეძლებენ იდენტიფიცირებას, მონიტორინგს და მართავენ ეკოლოგიურ ზემოქმედებას, მუდმივად აუმჯობესებენ გარემოსდაცვით საქმიანობას.
ISO 45001 (შრომის ჯანმრთელობისა და უსაფრთხოების მართვის სისტემები (OHSMS)) - ეს არის შრომის ჯანმრთელობისა და უსაფრთხოების მართვის სისტემების (OHSMS) საერთაშორისო სტანდარტი. ის უზრუნველყოფს ორგანიზაციებისთვის ჩარჩოს, რომელიც ეხმარება მათ იდენტიფიცირებასა და მართავს ჯანმრთელობისა და უსაფრთხოების რისკებს, ავარიების პრევენციას და სამუშაოსთან დაკავშირებული დაზიანებების შემცირებას, და აუმჯობესებს თანამშრომელთა კეთილდღეობას. ISO 45001 სერტიფიცირებით, ორგანიზაციები ამტკიცებენ, რომ ისინი ზრუნავენ თანამშრომელთა ჯანმრთელობასა და უსაფრთხოებაზე, რაც ზრდის მათ ნდობას კლიენტებში, პარტნიორებში და დაინტერესებულ მხარეებში. სტანდარტი მოითხოვს ორგანიზაციებს, რომ დანერგონ სისტემატური მიდგომა რისკების იდენტიფიცირებისთვის, შეფასებისთვის და მართვისთვის სამუშაო ადგილზე, ხოლო მუდმივად აუმჯობესებენ თავიანთ შრომის ჯანმრთელობისა და უსაფრთხოების საქმიანობას.
ISO 22000 (სურსათის უვნებლობის მართვის სისტემები (FSMS)) - ეს არის სურსათის უვნებლობის მართვის სისტემების (FSMS) საერთაშორისო სტანდარტი, რომელიც უზრუნველყოფს ჩარჩოს ორგანიზაციებისთვის, რათა უზრუნველყონ თავიანთი სურსათის პროდუქტების უსაფრთხოება და ხარისხი და მინიმუმამდე დაიყვანონ სურსათთან დაკავშირებული დაავადებების რისკი. სტანდარტი მოითხოვს ორგანიზაციებს, რომ იდენტიფიცირონ და შეაფასონ პოტენციური სურსათის უვნებლობის რისკები, დანერგონ კონტროლის ზომები ამ რისკების პრევენციისა და მართვისთვის, და მუდმივად მონიტორინგის გზით აუმჯობესებენ თავიანთ FSMS-ს.
ISO 50001 (ენერგიის მართვის სისტემები (EnMS)) - ეს არის ენერგიის მართვის სისტემების (EnMS) საერთაშორისო სტანდარტი, რომელიც უზრუნველყოფს ჩარჩოს ორგანიზაციებისთვის, რათა ისინი ეფექტურად მართონ თავიანთი ენერგიის მოხმარება, შეამცირონ ენერგიის ხარჯები და მინიმუმამდე დაიყვანონ თავიანთი ზემოქმედება გარემოზე. ISO 50001 ეხება ყველა ზომისა და სექტორის ორგანიზაციებს და ის შეესაბამება სხვა საერთაშორისო სტანდარტებს, როგორიცაა ISO 9001 და ISO 14001. ISO 50001-ის საფუძველზე ეფექტური EnMS-ის დანერგვით, ორგანიზაციები შეძლებენ ოპერაციული ეფექტურობის გაუმჯობესებას, ენერგიის ხარჯების შემცირებას და გარემოზე ზემოქმედების მინიმუმამდე დაყვანას, რაც უზრუნველყოფს გრძელვადიან წარმატებას და დაინტერესებული მხარეების ნდობას.
ISO 22000:2018 (სურსათის უვნებლობის მართვის სისტემები) - აერთიანებს და ავსებს ISO 9001-ისა და HACCP-ის ძირითად ელემენტებს, რათა უზრუნველყოს ეფექტური ჩარჩო ორგანიზაციის საერთო ბიზნეს რისკების კონტექსტში სურსათის უვნებლობის მართვის სისტემის (FSMS) დოკუმენტირებული განვითარებისა, დანერგვის, მონიტორინგისა და მუდმივი გაუმჯობესებისთვის.
ISO 22301 (ბიზნესის უწყვეტობის მართვის სისტემები (BCMS)) - ეს არის ბიზნესის უწყვეტობის მართვის სისტემების (BCMS) საერთაშორისო სტანდარტი, რომელიც უზრუნველყოფს ჩარჩოს ორგანიზაციებისთვის, რათა მინიმუმამდე დაიყვანონ დისრუფციები, ეფექტურად რეაგირონ მოულოდნელ მოვლენებზე და შეინარჩუნონ ბიზნესის უწყვეტობა სირთულეების წინაშე. ISO 22301 სერტიფიცირებით, ორგანიზაციები ადასტურებენ თავიანთ ვალდებულებას კრიტიკული ბიზნეს ფუნქციების შენარჩუნებასა და დისრუფციების გავლენის მინიმუმამდე დაყვანაზე, რაც უზრუნველყოფს კლიენტების კმაყოფილებას და დაინტერესებული მხარეების ნდობას. სტანდარტი მოითხოვს ორგანიზაციებს, რომ იდენტიფიცირონ და შეაფასონ პოტენციური რისკები, განავითარონ და დანერგონ ბიზნესის უწყვეტობის გეგმები და მუდმივად მონიტორინგის გზით გააუმჯობესონ თავიანთი BCMS.
ISO 37001 (ანტი-კორუფციული მართვის სისტემები (ABMS)) - ეს არის ანტი-კორუფციული მართვის სისტემების (ABMS) საერთაშორისო სტანდარტი, რომელიც უზრუნველყოფს ჩარჩოს ორგანიზაციებისთვის, რათა ისინი პრევენციასა და კონტროლს მოახდინონ კორუფციულ და ბრიბრის რისკებზე თავიანთ ოპერაციებში და მომწოდებელთა ჯაჭვებში. ISO 37001 სერტიფიცირებით, ორგანიზაციები ადასტურებენ თავიანთ ვალდებულებას კორუფციის წინააღმდეგ ბრძოლაში და ეთიკური ბიზნეს პრაქტიკების ხელშეწყობაზე, რაც ზრდის ნდობას კლიენტებში, პარტნიორებში და დაინტერესებულ მხარეებში. სტანდარტი მოითხოვს ორგანიზაციებს, რომ დანერგონ ეფექტური ABMS, მათ შორის რისკების შეფასება, სათანადო შემოწმება, პოლიტიკები და პროცედურები, ტრენინგი, ანგარიშგება და მონიტორინგი.
ISO 28000 (მომწოდებელთა ჯაჭვის უსაფრთხოების მართვის სისტემები (SCSMS)) - ეს არის მომწოდებელთა ჯაჭვის უსაფრთხოების მართვის სისტემების (SCSMS) საერთაშორისო სტანდარტი, რომელიც უზრუნველყოფს ჩარჩოს ორგანიზაციებისთვის, რათა მათ დაიცვან თავიანთი მომწოდებელთა ჯაჭვები უსაფრთხოების რისკებისგან და უზრუნველყონ საქონლისა და მასალების უსაფრთხო გადაადგილება. სტანდარტი მოითხოვს ორგანიზაციებს, რომ იდენტიფიცირონ და შეაფასონ პოტენციური უსაფრთხოების რისკები, განავითარონ და დანერგონ უსაფრთხოების გეგმები და პროცედურები, და მუდმივად მონიტორინგის გზით გააუმჯობესონ თავიანთი SCSMS.
ISO 41001 (სასტუმროების მართვის სისტემები (FMS)) - ეს არის სასტუმროების მართვის სისტემების (FMS) საერთაშორისო სტანდარტი, რომელიც უზრუნველყოფს ჩარჩოს ორგანიზაციებისთვის, რათა ეფექტურად მართონ თავიანთი ობიექტები და ოპტიმიზირდეს რესურსების გამოყენება. ISO 41001 სერტიფიცირებით, ორგანიზაციები ადასტურებენ თავიანთ ვალდებულებას გააუმჯობესონ სასტუმროების მართვა და ობიექტების შესრულება, რაც ზრდის ნდობას კლიენტებში, პარტნიორებში და დაინტერესებულ მხარეებში. სტანდარტი მოითხოვს ორგანიზაციებს, რომ იდენტიფიცირონ და შეაფასონ თავიანთი ობიექტების საჭიროებები და მოლოდინები, განავითარონ და დანერგონ სასტუმროების მართვის გეგმები და პროცესები, და მუდმივად მონიტორინგის გზით გააუმჯობესონ თავიანთი FMS.